Yeah do your worst, when worlds collide. Let their fear collapse, bring no surprise

Nu slår ögonen snart igen, så jag ska bara dela lite information som dock inte är så intressant.
 Sen ska jag gå och sova. Imorgon börjar jag klockan nio, så jag ska iallafall försöka sova minst 6timmar inatt.
Sen blir det att åka iväg till jobbet, sen efter det blir det nog ursviken med mycket bra folk!

Jag tror tametusan att en tennisskötares bästa vän är sprinklern! Det är väldigt välanvänd på tennisbanan. Men det är kruxet också. Det enda man gör är att vattna planen, eller vattna och vattna, man sätter på sprinklern och man slår av den. Thats it!
Och det är typ bara måndagar som det är någon och spelar och det är ett gäng pensionerer som inte ens kan hålla i tennisracket för att det är så tungt. Så efter dom har farit så krattar man och sopar banan.  
Så vad gör man om det regnar, ingen är och spelar så man kan inte kratta ihop barnan. Och det regnar så man behöver inte sätta igång sprinklern.

Och det finns en vit katt som är runt tennisbanan och springer så jag kunde ju inte vara oartig och inte bjuda in den på en tennismatch, oavgjort visas det. Det var en tuff katt det där. Men om det är en hane eller hona är inte klart än. Men wimbledon var namnet! Ganska finurligt va! hihi 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback