Well, I think you're crazy, I think you're crazy, I think you're crazy, Just like me

Har kommit hem från jenny för inte så länge sen,
 nu ska jag snart gå och duscha sen ska jag lägga mig och sova!
fyfan vad jag ser fram emot det, sova, sova, sova!
Första jobbdagen gick bra, haha jag vattnade en tennisplan kanske tre gånger på sju timmar och satt på en bänk. roligare kunde det inte bli alltså.

Igår var jag med för övrigt jenny, marcus och jone. Vi satt väl för det mesta ute och pratade. Men trevligt var det iallafall och så gick vi runt hamn tusen gånger. Och om ni ser en svart/vit hund med en dockliknande figur på så är det MackmanBs mamma så håll ögonen öppna peep's!

Och idag så har jag och jenny sett en film, ice age 3 men jag somnade! hihi brukar vanligtvis inte somna till filmer men fan jag var trött och nöden har ingen lag. soo.. what to do?! 
Sen gick vi till OK och shoppade gärnet, dvs, en magnum gold och bonaqua med smak av hallon och björnbär.
Nä folk, nu ska jag duscha, vi ses, om inte annars så höres vi väll! kyss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback