Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars I could really use a wish right now

Kom nyss hem från jone efter en såkallad filmkväll, eller ja, det blev väl ingen riktig filmkväll, men film bjöds det på, jag och jenny tvingade jone och mackmanB att se a walk to remember så den såg vi, sen så gick vi ut och gick och så pratade vi väl. Mycket trevligt vare.
Det var då jag, jenny, moa, jone och mackmanB. haha nu peppar vi fredagen! då blire grillning och myyys!
hihi eller se det som du vill!
Men nu ska jag duscha av mig allt regn, sen sova!
Och imorgon blir det att jobba sen på fredag blir det att jobba gärnet, skippa lunchen och sluta en timme senare för att fara på stan med bästavän och på kvällen grillning. Och på lördag blire mys i urs! Med förhoppningsvis bra folk!
Och söndag blir det att sova så man orkar med det extremt jobbiga jobbet gud har givit till mig!

Det är helt svart utanför fönstret! jag är rädd!


HAhha, man kunde nästan tro att du bodde på sävenäs;D haha

"De är svart utanför mitt fönster! jag är rädd!"

2010-08-05 // 00:51:35

Btw, klart som fan att lördags kvällen kommer spenderas med mycket bra folk:D

2010-08-05 // 00:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback