Stonewashed

Ska om kanske trekvart fara till stugan och käka grillat och efter det blir det hallon&rabarberpaj med marräng.
Sen blir det nog att fara till ursviken till jenny och bara ta det lungt!
Börjar ju jobba imorgon! Buhu, The end of this summer!
Känns tamefan inte kul alls, men.. what to do?!
Men pengar är ju pengar! Dom växer ju inte från öronen precis.
Jenny har nyss farit, efter en trevlig dag i solen! Vi har väl pratat, bakat, träffat simon and so on!
 
Mobilkvalla! Har klantigt nog tappat bort min kamera(A)
Tröjan köptes igår på cubus, och jeansen är gamla som gatan själv. Fast bytte ju, så nu har jag på mig mina stentvättade leggins som jag köpte på lindex igår, Gillar inte stentvättadefärgen egentligen men det var rea, och dom var faktist fina på. So what to do. Jag körde på ett fynd där då!



Jättesnygga bilder :)

2010-08-05 // 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback