Just gonna stand there and watch me burn Well that's alright because I like the way it hurts

Sitter och lyssnar på musik och ska om några minuter till jenny, mitt hår måste bara torka lite, och istället för att slösa energi på hårtorken så hinner jag blogga tills håret har torkat en aning iallafall, fast och andra sidan så tar ju datorn också energi. Haha blev lite knöligt det där. 
Men iallafall kom hem från jobbet kvart i tre. haha hade ganska kul på jobbet idag pågrundav finbesöket som jag fick. Jenny, marcus, jonte och moa kom och hälsade på. Så vi pratade seplade tennis, sköt bollar över stängslet, badade i vattenspridaren. haha njöt av livet och såklart det varma vädret. 
Så nu ska jag som sagt till jenny. Med marcus, jonte och moa. Vi ska se saw-film/erna. 
Wimbeldom var för övrigt på besök idag!
Anyway här är några av dom få låtarna som jag lyssnar på.. 


Enrique Iglesias - i like it

Travie McCoy - billionaire

B.o.B - airplanes

Rihanna ft. Eminem - love the way you lie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback