första augusti-söndag-tvåtusentio

Godmorgon!
Har just kommt ut ur duschen, nu står jag och dansar framför spegeln till musik och sminkar mig!, haha
Min eyeliner är slut!, Gash! Fast jag använder inte den så mycket now adays, det påminner om typ förra året då alla hade en liter på varje ögon! Nu gere naturligt, i bruna nyanser!
Jenny är nog påväg hit, vi ska säkert sitta och prata skit i parken och njuta av solen medans den är framme! thihi 

Igår var jag med jenny, moa, jonte, marcus, simon och sjobba. Haha först satt vi i parken och snackade, sen satt vi utanför alba och töntade oss, haha skrattade mer än vanligt må jag säga. kul vare!!
Sen trycke vi in oss i simons bil allihopa, och simon skjutsade hem mig och jenny.  
Jaja, måste sminka mig färdigt sen måste jag blåsa håret.
Jag skulle satsa på att bli popstjärna! Ni skulle se mina moves!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback