everything for u babe!

Sitter och väntar på att middagen ska bli klar så att jag kan äta och sen fara till ica och möta jone, mackmanB och simon och sendar far vi till storgrundet med myggmedel och ett tält. Jag, jenny, mackmanB och jone ska då tälta där. Och först umgås med massa folk på storgrundet där det blir grillning och badning!
Men fsatan vad läskigt att tälta. får sitta och krama jenny! hihi
På ica äre shopping som gäller, korv och marsmallows. Något att dricka får man ju inte heller glömma.
Slutade två idag och där vid ett fick jag besök av marcus och jonte. Sen gick dom vidare till kurjan och jag for vidare till jenny.
Så nu sitter vi här, helt roade och förväntansfulla och röksugna.hihi
kysshej♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback