Everybody asks me how I know I smile at them and say, "She told me so"

hej vänner!
Skolan gick mycket bra, Alla lektioner spårade typ, men det gick bra.
Haha mitt ''inte äta onyttigt'' gick inte så bra, men från och nu!! haha
Nä, men på fredag blir det troligtvis umeå med mathilda och jenny!, blir mycket trevligt!
där ska shoppas och some more stuffs! hihi
Men nu ska jag vänta på jenny, vi ska troligtvis vara övergenerösa och göra klart so:n, vi ska nog också planera lite och prata och gå ut och gå. Amen ni vet hur det brukar vara!
Vi ska säkert ut och köra moppe, Justaja, tänkte lägga in en eller två bilder på min outfit, men ni får dom senare. haha anyway
hoppas ni har haft en bra dag, om inte så kommer en ny dag imorgon!
puss på er!♥


bildbrist!



» Karin

SV: vad härligt att höra :)

Jodå allt är bara med mig! :)

Hittat på idag?

2010-04-19 // 20:22:05

sv: :) TACK



Du råkar inte ha något schysst sömntips?

2010-04-20 // 01:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback