It's been a while since we had reason left to smile

Har fikat gott hela dagen! känns inte bra alltså.
Blä vad less jag är.
Men från och med imorgon hade jag tänkt inte äta någonting med socker i. Fan det lät inte bra, men ni fattar jag har typ ätit kakor osv regelbundet sen i julas. Men nu är det slut på det.
Och så ska jag börja träna.
Eller ja får ju se hur det kommer gå, men jag ska försöka komma i bra form. 
Kommer ju absolut inte sluta äta mat, mat är viktigt men allt annat än mat.
Jag ska äta frukost varje morgon.
Lunch talriksmodellen. Så det blir inge fil för min del!
kanske en frukt när man kommer hem från skolan.
Middag talriksmodellen.
och när jag känner för det.. kvällsfika.
Får se hur det går iallafall. Eller hur länge det kommer funka. hehe 

Morfar & Berit, Jörgen & Kalina och lilla William har just farit. 
Och nu sitter jag och lyssnar från soundtracks från the oc, här kan ni osså göra de. 
Ska jag troligtvis göra klart boken om mig om några sekunder, Sen blir det att se ballar av stål, Sen nörda oc från topp till tå. like always.
det är kung mina vänner! 


I haven't thought of you lately at all
If ever again, a greeting I send to you,
Short and sweet to the soul is all I intend.

 



» Karin

Hejsan!

Hur är det med dig denna söndagskväll? :)

Kram

2010-04-18 // 21:04:57

Oc är awesome :) och all lycka åt "det nya livet", jag ska också rycka upp mig ;)



sv: jag har sett på supernatural och mest tagit det lugnt :) själv då?

2010-04-19 // 08:30:16
» Madde

Tack! varsegod:) hoppas allt är bra med dig!

2010-04-19 // 18:14:17

Allt bra med dig idag?:)

2010-04-19 // 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback