Her beauty and the moonlight overthrew ya

kvällen igår blev lyckad kan man säga, inte så många filmer som vi tänkt se, men det funkade endå.
Vi såg på bamse, ärligt talat hur kan småa barn gilla att se de?, det är ju hemskt!
sen såg vi anastasia, haha och självklart sjöng vi med i sångerna.
Och sen pratade vi, och pratade och ja, men ni fattar.
Haha lyckad blev kvällen iallafall.
Och idag har jag bakat, mamma fyller år imorgon, hm.. 36 bast tror jag.
Jag har iallafall bakat chocolat chip cookies, kärleksmums, negerbollar.
Choklad chip cookieserna var grymt goda, mycketmycket godare än subway kakorna, hittade receptet på denna brudens blogg. Jag lovar, dom är way mycket godare än subway kakorna, tänkte bjussa på receptet av lorissa!

Chocolate cookies!

- 225 gram smör
- 200 gram socker
- 165 gram farinsocker
- 2 ägg
- 110 gram kakao
- 220 gram vetemjöl
- 2 tsk bikarbonat
- 200 gram vit choklad

1.Knåda ihop smör (ej smält), socker och farinsocker till en jämn tjock smet.
2.Knäck ner äggen och blanda ihop.
3.Blanda ihop kakao, mjöl och bikarbonat i en separat bunke innan du knådar ner det i äggsmeten.
4.Hacka chokladen i ganska stora bitar och blanda i smeten så de fördelas jämnt.
5.Klicka ut på plåtar med bakplåtspapper och grädda i mitten av ugnen i 5-10 minuter på 175 grader.

Låt kakorna vila innan de äts så de blir lite hårdare.



Okej, spänn fast er nu! DET SNÖAR UTE! det är för fan i mitten på april och det snöar! FAN!
Efter middagen ska jag vara med jenny och mathilda och jag röstar på Oc marathon!
Hehe härligt värre mån tro.
Nu ska jag duscha, sen fixa någon middag.
Smell yah later!♥♥


Visst var de goooda!? :D



Vad hittar du på i helgen?

2010-04-17 // 17:18:42
» EMMA

jag snodde receptet av dig snygging ;) <3<3

2010-04-18 // 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback