My destiny

Hej alla, jag lever men har bokstavligt talat inte hunnit blogga på typ en.. evighet. jag skäms.
Men nu så tänkte jag bara bevisa att jag lever och mår toppen. Livet rullar på och kärleken lika så¨. hihi
HAha nä, men jag mår finfint.
Har varit med jenny typ hela veckan vi har raggat svarta män med moppen, (förstå sarkasmen där alltså)
Har tagit fram moppen med andra ord. Mycket härligt.
Tror jag körde upp en full tank på två dagar.
Föroreningar eller vad?!
Nu blir det att gå hädan efter..
Hade för övrigt kemiprov idag, det gick åt skogen närmare bestämt.
Våran lärare är lite.. hm.. vad ska man säga.. inte frisk.
Och i morgon är det mattenationella, wihoo pepp, alltså känslan är obeskrivlig.
Jag kom in på hantverks (textil) preliminärt(?) haha ja, men jag sökte om, eller bytte plats på omvårdnad och hantverks. Hoppas jag kommer in på omvårdnad. verkligen.
jasi, nu ska jag duscha. sen peppa pyjamarparty. HAHA 9år igen. men jo precis. ni hörde rätt imorgon blir det pyjamas party på furunäsgatan. hihi.
med gott och en drös med disney filmer.
Haha men nu ska jag duscha, sen ta tag i mitt liv mina vänner.


Ursäkta bildröran ovan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback