Take me away to better days

jag ligger här trött som fan i min nya säng.. wihoo.
Den är en aning större sådet känns bra, haha
Ikväll har jag varit med jenny, vi såg the ugly truth, pratade, jag sminkade jenny, gjorde en frisyr. hon målade naglarna osv.
Imorgon blir det att hitta på något då med.

Haha jag kan inte sluta skratta åt mig själv.
Jag solade idag. har inte solat på ett bra tag men jag körde på hårt. 20 minuter, hah yeah, jag är ju ser ju ut som en ketchupflaska. hahahah inte bra. men jag smörjer för fulla muggar så jag hoppas rodnaden försvinner så snart som möjligt iallafall.

Okej, den här bjuder jag på!!



HAHAHAH that wasn't even funny!! - gruppen på facebook jag gillar't.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback