Love will always stalk you!

Ikväll har jag varit med Jenny och Mathilda, först jenny sen kom mathilda med hennes röda brända fejs. haha stackarn har fått värmeslag i ansiktet, men lite avundsjuk är jag ju faktist, brun och fin blir man ju tillslut när rodnaden har gått bort ;)
Jag sminkade jenny och gjorde en rockabilly frisyr på'na. sminkade svart sotat runt ögonen osv, sen tog vi kort, jag blev helt tvärtemot vad hon är, hm.. jag vet inte riktigt vad men om hon var ''rockig'' så var jag, ja, tvärtemot.
Sen sminkade jag mathilda 60-tal och så tog vi kort på henne osså, bilder kommer senare, jennsan skulle skicka men jag tror hon har somnat vid datorn eller nått. Jaja, som sagt bilder kommer senare.
Nu sitter jag och ser Christine, och har sett Desperate housewife och Cougar town med mathilda.
Men nu ska jag se klart sen ta kontakt med någon där ute, E.T kanske.
kysshej♥



Den sanne vännen visar sig i nödens stund!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback