jag borde ha antat


jag kan inte tävla, jag hatar att tävla, jag är en dålig förlorare.


Tänkte köra på en dagens outfit today, how do you like that?!
Hittade en gammal, jag menar verkligen gammal.. som gatan. tishirt så den fick sitta på min överkropp med en svart linne under båda från cubus. jeansen beställda från josefsson. Och skorna från Hennes&Mauritz. (haha also called H&M) ja, och jackan från lindex.


Hihi bara något enkelt, och totalignorera ansiktsuttrycket för det gör sig inte rättvis på bilden.
Jag fick en stor inte så kompakt boll på snesidan av skallen, älskar sånna knoppar. lite insperation från old times. med det menar jag typ 70talet.  
Ikväll har jag varit med mathilda vi såg en film och käkade ben & jerrys . filmen hette A history of violence, lite underlig film men den funkade.
Nu ska jag kolla some stuffs sen sova, men andra ord, det blir en tidig kväll ikväll.
sov gott♥


Gud vad snygg jacka, måse hålla ögon uppe efter en sån, jävligt snygg :-DD

eller var det länge sen du köpte den???

2010-04-08 // 01:17:10

kul med outfit bilder :D



sv: Jag kan lägga upp det sedan, men tyvärr är det bara i gram så man måste ha en matvåg.. nästa gång jag gör dem så ska jag översätta till dl och så :D

2010-04-08 // 11:29:53

sv: :D



Vad händer imorgon då?

2010-04-10 // 02:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback