Fuck U

hejhej, blir att bara ta det lungt resten av dagen. Har så jäkla ont i huvudet!
Har gjort klart so:n också. Eller måste renskriva på skolan. Får hoppas att jag hinner de då, Annars blir det ju ett ig på den då.
Igår fick jag träffa emelie, Hon är för sjuttsingen brun som en pepparkaka. Fy fasen vad fusk!
Fick en tröja och tre armband, tack♥

Imorgon ska vi vara på skolan först 08.20 till 15.40 sen ska vi tillbaka 20.00 till 24.00 Vi ska typ leka i skogen med ficklampor.
Så det bli att sätta på sig Täckbyxor mössa och tre lager vantar. PEPP? Hell no!!
Men vi är lediga tisdag & onsdag. Yeyh!

Nu ska jag städa mitt rum, duscha, äta middag sen vara med marika, mathilda & jenny(presumably)

SEYAH LATER ALLIGATOR





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback