Tap out!!

Hallå där i lingonskogen!
Idag blev det att var med Marika och vi var med pigga Anton och Staffan. först började vi se på världens gammlaste ''skräckis'' tror jag det skulle föreställa men näedu, så vi såg Never back down den är SÅ bra!



Hahah staffan lyckades somna men han vilade bara ögonen och så mitt i filmen puttade vi i han och han ba puie puie(PEW PEW what ever) haha det var typ haha ganska kul.
Men så sen var det att skynda sig hem som tog typ 30 min och skulle egentligen ta typ 10 min. haha jag är väldigt seg idag.
Men det gick tillslut.
Jag åt middag, lockade håret lite, slog in sannas present som jag kan berätta nu det var en lila mössa och en inpackning, en kondom och en gossedjurssnopp med ögon och näsa.. hahaha som förästen kan vibrera om man drar i ett snöre. 
Men som sagt det var riktigt kul. 
Alla som var där va Sanna, Lina, Frida, Mathilda, Marika, Jenny, Oscar, Katarina. Emelie skulle komma men hon var barnvakt.
Anton, Staffan och Albin kom där i några minuter och hälsade på. 
Sen så gick vi in och såg film sen så kom typ Emelie, Elina , Ebba, Staffan , Anton och ja, gud vet vem mer. Så vi bestämde oss för en liten promenad så dom hängde på sannas gård medans vi gick så såg vi att mopparna startades så vi typ hoppade in i första grej vi hittade så det fick bli en busskur. haha (rätta mig om jag har fel men emelie var väll barnvakt?,eller så var det jag som missförstod mig?)
Så dom for bara förbi oss och såg oss förmodligen inte. Hehe
Sen så satt vi nere vid bryggan och prata om allt mellan himmel och jord. Va supernice (av någon anledning älskar jag att skriva ordet nice)
Sen så gick vi in i sannas rum och fortsatte prata om allt mellan himmel och jord. 
Men sen så blev det dax att fara, så jag kom typ nyss hem.
Så snart ska jag sovaaa vilket jag ser mycket fram emot. 
Gud va det är skönt att sova friends. 
Så nu ska jag dra mig till min icke sköna säng och sova
sovgott♥  


» moa

var inte jag där då? :(?

2009-09-27 // 10:35:44

puie puie stavas Pew Pew

2009-09-27 // 18:03:17

oj det blev 2

2009-09-27 // 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback