Music makes me happy, right now Lily Allen

hallå där i lingonskogen.
Jag for hem på lunchen på skolan hade sån jävla mensvärk. fyfan alltså.
Så jag for hem tog två alvedoner och la mig i soffan och såg film.
Nu tänkte jag se KillBill länge sen man såg den. Tänke att jag skulle passa på att se den nu då när jag inte har något att göra förutom att ligga dubbelvikt i sängen.
Asså herregud vad skulle man göra utan musik, det är ju som... livet!!

Men nu ska jag se killbill kanske 2:an ocksåå!!



btw, det blir inte heller att fara på mötet i matan heller, sorry.
men det spelar som ingen roll för mig vars vi far så jag tänkte att det som inte spelar någon roll om jag far eller inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback