Man in the mirror

Någon mer än jag som tyckte att Eddie och Jon var bäst i idol idag?
Jag har inte någon favorit än, men det kommer nog.
Nå återstår det bara att se till kl: 22.40 vem som åker ut.
vem tycker du var bäst och sämst i idol ikväll?
Ikväll var jag med Mathilda & Jenny vi pratade, planerade, var ute och gick samtidigt som vi pratade med moa. Jag saknar henne verkligen♥♥

Sen så såg vi idol sen var det daxs att packa sig hemmåt.

Så nu ska jag gå och ta en lång och varm dusch som jag har längtat efter HELA dagen det har varit hur kallt som helst hela dan.

Seyah!



btw, jag har ännu en ny tid hos optikern, så får se vad det blir den här gången då..


sv: haha, ja ?=D

vad gör du ?:)

2009-09-29 // 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback