High heels

Valde att höja mig lite idag så det fick bli mina svart pumps.
Till det mina ljusa jeansleggins uppvikta och en ttröja från ginatricot.+en massa assesoarer 



Har just nyss bakat chokladmuffins med marsmallows och daim. Och chokladbollar. 
Tänkte att ni kunde få receptet på de här mumsbitarna :)
Chokladmuffins med marsmallows och daim 
2 ägg 
2 ½ dl socker
2 dl vetemjöl 
2 tsk vaniljsocker
3 msk kakao 
100g margarin

Daim & Marsmallows efter smak

1.Sätt ugnen på 200 grader.
2. Vispa ägg och socker tills det blvit blandat.
3.Smält margarinet i kastrull eller i mikro. 
4. Rör i margarinet i ägg/sockret och blanda i de övriga ingridienserna.
5.Fördela smeten i former, och in i ugnen i ca 7-10 min (beroende på hur stora formarna är)
6. ÄT & NJUT! 

Chokladbollar
100g margarin
1 dl socker
3 dl havregryn
2 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
2 msk kallt kaffe 

Pärlsocker eller kokos
 
1. Arbeta ihop alla ingridienser till en deg.
2. Rulla till bollar och rulla i kokos eller pärlsocker
3. Frys och ÄT!



Just nu sitter jag med hårinpackning och försöker sälja frallor. vill du köpa? Hehe har faktist sålt till en än så länge.ska sälja till nio stycken till!!! de sug! men vi får ju pengar till klasskassan det är inte fel. men det skulle vara bättre med pengar i min börs just nu.

nu ska jag gå och skölja ur hårgrejjen ur mitt hår..
Seyah!puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback