Just nu..

..sitter jag och bokstavligt talat trycker i mig alvedon och halstabletter. Har feber, Är förkyld har förjäkla ont i nacke och ryggområdet.
Ska det vara så att man går och blir sjuk HELA tiden man inte tar på sig mössan. Snart kommer ju jag måsta gå i dubbla täckbyxor Tjock jävla fodrad lädermössa/vantar och tusen par tjocksockar på fotterna!
Igår var jag iaf med marika och mathilda sen efter ett tag kom anton och staffan och hälsade på, såg klart filmen som vi hade börjat sett.
Sen så vid 10,30 for mathilda hem jag for hem där vid 12. När jag skulle fara var ju min jacka borta. Mathilda hade tagit min, där jag hade mina moppenycklar HAHA så jag kunde ju intefå mig hem.
Så jag ringde mathilda typ tuseen gången men hon svarade inte. men tillslut fick jag tag på henne. Hon hade inte ens märkt att hon tagit fel jacka och mina ser typ tusen gången annorlundare ut.
Heheh
menmen..

Skola imorgon. Inte pepp alls men jag måste fara måste lämna in so:uppgiften. Och så planerar jag att få lite hjälp med kemin för vi har prov på fredag. Och jag kan inte ens vad en elektron är eller proton eller..aja whatever!
Nu ska jag gå och värma rispåsen sen ska jag gå en liten promenad med hundarna sen in i duschen sen bara ligga i soffan och kolla på idol.
Vad har du gjort idag? 
Ha en fortsatt bra dag.
pussar♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback