Första Världskriget!

Godnatt fouks!!
Nu ska jag lägga mig och se film på datorn, sen ska jag sova.
För dom som på något sätt är intresserade av vad jag har gjort ikväll så har jag läst lite om första världskrigen.
Inte kul ska jag säga, jag fattar typ ingenting det är som så "rörigt"
HAhaha plugga So på en fredag låter inte riktigt klokt!!?
Men nu ska jag lägga mig och se antingen the ugly truth eller 17 again sen ska sova.
Trött som attans låg vaken till typ 02.00 igår och såg film.Min väckare ringde 06.57.  
Gissa om jag är trött.
Vi tog ju skolfoto idag, Kan nog inte påstå att jag såg pigg ut. Förutom att fotografen typ börja flänna och sa att vi skulle gå i typ 2:an och skrek åt oss. Tror jag att vårat skolkort blev BÄST!! :D
CIAO♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback