Första Världskriget

hejhej.
Har nyss laddat hem tusen teman till min mobil. Jenny lärde mig hur. Tack!=)
Jenny for hem för inte så länge sen.
Hon kom hit för att plugga, Va lite kul faktist sa det till pappa men fick inte mycket till svar, hehe 

Jag: pappa, jenny kommer hit snart.
Pappa: okej !? 
Jag: Ja, vi ska plugga.
Pappa: HAHAHA tillåt mig att skratta!. Ska ni plugga?!
Jag: JA!?
Pappa: okej, lycka till med det.


Hehe men vi pluggade faktist.. lite!
Men känns himla skönt att ha gjort klart so:n om första världskriget. En fråga på provet är ''Varför är det viktigt att ha kunskaper om första världskriget?''
Jadu, varför? det är inte ens viktigt. det är fullkomligt onödigt!!

Nu är det bara Kemin kvar som bara åker in genom det ena örat och ut genom det andra. det vill aldrig fassna!
Sen ikväll blir det att vara med marika, mathilda, & jenny
Hörss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback