DRESSCODE

Hallå där köp blåbär!
Ska snart bege mig till Mathilda för att baka, sen ska vi hit och baka ännu mer.
Till imorgon, 9b ska sälja hos Aina. Så om någon läser! BRING SOME MONEY!!!

DRESSCODE:


Linne från H&M Ttröja från Cubus Halsband från Lite överallt faktist Örhängena från Glitter, Skorna från H&M Legginsen från Gina, Väska från WedinsAccent!!
Som grädde på moset så var det en riktigt bad hairday!!
Fick stå i minst 20min för att få ner alla knäppa lockar.

Men nu ska jag bombadera mathilda med sms så kanske hon skyndar sig att äta.

Ikväll blir det idol hos Katarina, ni fattar inte hur kul det egentligen är,! HAHAa  I love it!
Sen imorgon ska jag, marika, jenny, mathilda och katta köra moppeped till stan ska fixa linserna och så. Asså fattar ni hur länge sen det var jag egentligen skulle få linserna?
Nämen allt för the moment!
pusshej♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback