Hej det är Arne har du troser pårej?

Sitter just nu och lyssnar på Lily Allen - 22  Great song!
Sen blir det att vara med moa, jenny och mathilda inte marika för hon ska vara med anton och säkert han dudes (Gillar att säga ordet dudes, XP)
Men jag har ingen aning om vad vi ka göra förmodligen typ bara sitta och kolla ut genom fönstret, vädret vände ju helt och hållet. Imorse var det sol och just nu spöregnar det. Not nice at all.
Följde marika hem efter skolan, Vi fikade, pratade sen så skulle vi busa med emelie så vi ringde henne och sa: Hej, det är arne har du trosor pårej? HAHA (från I taket lyser stjärnorna)
Sen så efter ett tag ringde vi upp henne och
vi: Hej, vad gör du, vi ringde dig nyss och det var upptaget? How come?
hon:jaha, men det var någon som ringde och frågade om jag hade trosor på mig.
vi:HAahh det var vi.
hon: Haha ja, det lät lite skumt. typ
Nice majs kaninbajs.
Nu ska jag äta middag.
Vi höres senare.

btw, vi skulle ringa my också men hon kom på oss. Vi skulle låtsas att vi ville ställa några frågor förra gången gick hon på det och typ svarade på alla.
HAHA men den här gången gick det inge bra alls.
hehe bättre lycka nästa gång.. typ ::P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback