Show them all the beauty they possess inside

Nu har jag kommit hem från Sanna och typ bara slööööööat, Jenny tuppade av vid typ 24.00 och sanna vid typ 01.00. Heheh så jag, marika och mathilda flummade hur mycket som helst. Och somnade typ 06.00 ;P Vaknade 08.00 av att jenny och mathilda började babbla på om något. Och sen somnade jag om sen vaknade jag 10.00 av jenny phone.  
Sen så har jag varit vaken sen dess.
Men igårkväll så bastade vi och BADADE. Eh.. ja. ni hörde rätt jag badade i Skellefteälven dock inte huvudet men jag badade endå. Sen vid typ 11 började vi grilla stenfrusna köttbullar, marsmallows, godis, banan osv. (eller det va bara jag som grillade banan dom andra ba typ...Urk!!) Hehee
Men det var supermysigt hur som helst!<3
Och det måste göras om! :D

Det hände en liten incident i bastun också. Jag satt nedanför marika och hon satt och fipplade med ett ljus. Och så vänder hon upp och ner på ljuset och jag kollar just upp och får all stearin i ansiktet och så rann det ner för kinden, halsen, magen, och lite på benen. Hahaha marika Ba: AHAaa.. elin! och jag bara sitter och fnissar. 
Ingen fara skedd men det var lite kul. Tänkte jag var bara tvungen att dela det med er!  
Men jag kom på en grej det var ju bättre att jag kollade upp istället för att få all stearin i håret. Det hade ju tagit 12duschar och 20schampoflaskor.
Om ingen fattar så är det ju mycket varmare i bastun så att stearinen smälter ju. och det visste inte marika. Så hon bara turns it over! hahahah


Jag hittade en låt Whitney Houston - Greatest lov of all Som jag älskade när jag var liten. Eller jag gillar den fortfarande, den är så härlig!



men nu måste jag duscha.
sen ska jag vara med moa =) få se vad vi hittar på .

SEYAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback