Disco uppdatering!!!

Hallå!
Städningen gick mycket snabbare än planerat så nu kommer alla bilder!
Discot spårade lite men det var najs. Väktaren hann komma och shit jag har ju nästan ont i halsen av allt skrik på småbarnen!


Haha albin lånade min kamera där ett tag, som ni ser.
Men det var grymt nice, alla började gå med VIP på händerna då är man riktigt cool! 
Och det kom dryga 200 pers.. Tror inte det var sista gången vi har disco heller. 
 
Nu ska jag sussa.
seyah!♥

btw, om du lånar bilder länka mig är du snäll =))


» Albin

O,yeas det var tider det.. för nån timma sen (A)

2009-09-26 // 01:14:59
» Maria

Heej!



Nice, Disco´t var jättekul hoppas det blir nåt roligt disco igen och desdutom vart jag nummer 3 och dom 3 första fick gå in gratis och jag var en av dom...

:) Nice day :)

2009-09-26 // 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback