27 dresses

Ska bara säga hej och godnatt, Ska lägga mig och se 27 dresses som moa glömde här så jag tänkte passa på att se klart den :P(den är en bland mina favoritfilmer btw) Sen blir det nattinatti.
Först var vi hos moa och såg en bit på 27 dresses och åt kladdkaka. som föresten blev god med inte så mycket kakao men mycket mjöl däremot.
Och sen så for vi till mig och såg top model, sen såg vi ensam mamma söker sen gick vi ut och gick så då ringde emelie, adam och emil så vi pratade om allt mellan himmel och jord. 
Amen nu ska jag se film. 
Sovgott 




måste vara me dig snart vännen! asså jag har typ fullt upp hela vecORNA.... men typ inte nu i helgen utan nästa fredag efter skolan? :] <33

2009-09-21 // 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback