Wampire, Princess,,help me!??

Missförstånd händer överallt. visst?
För här händer det tusen.
Så..


Så angående halloween festen så blev det ju också missförstånd.
Men om jag omformulerar det här så menar jag så här..
Våran fest blev till eran fest, jag fick en inbjudan men jag fick också en inbjudan till att hjälpa till att planera(något som jag inte ens vill ha) om ni fattar nu då!?
Så nej tack.
Alla blev nöjda tillslut, visst. Så nu lägger jag ner det här i mappen the past!!

Ska vara med jenny ikväll, så vi får väll se vad vi hittar på.
Okej, det här är lite pinsamt ,men jag sitter i pyjamas fortfarande. hahah som däremot står på min önskelista..
PYJAMAS!

hahah ska gå och klä mig, städa ihop i mitt rum och så.
så har en bra dag♥

btw, jag har lite problem vad jag ska klä ut mig till på lördag.. hjälp mig!!



» Jenny

De är lungt, jag sitter ockås i pyjamas :-D

2009-10-29 // 15:38:18

du fick ditt svar på msn :)

2009-10-29 // 15:43:49

jag ska vara typ en död pinuppa ;D

2009-10-29 // 16:16:16

hahha ja, du kan vara............ hmm.......

CATWOMAN! :D:D:D

2009-10-29 // 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback