Svininfluensan ?

Så fruktansvärt många har fått svininfluensan, jag har haft lite feber, ont i kroppen och varit förkyld.
Är det svininfluensan? 
fyfan alltså!

men idag har jag mått bättre faktist, söndag,måndag och tisdag mådde jag pyton. 
men idag: tummen upp!!! :D (så någonting säger mig att det inte är svinfluensan?:P)
hungrig som fan är jag också mappa (mamma&pappa) håller på med maten nu. så mat in a few. 

So prov har vi nästa vecka på onsdag och jag fick veta om vad idag!? 
Ärligt så vet jag fortfarande inte. men ig eller g whats the different liksom?!
Vi har typ 90minuters so och vi ska upp till stan och se på teater sen efter det ska vi ha provet så vi får bara 40 min på oss istället för 90 :S
inte bra, inte bra.

På bilden fick vi leka dagis och kladda med färg, min stickade tröja blev blå,röd,grön flammig så det blev att springa hem mellan bilden och so:n och byta så jag bytte till t-tröja som jag inte skulle ha gjort för det var kallt som fan på lektionen.
ack! ack! ack!

Fick mina omdömen idag, låt mig säga så här! GAAARGH!!! haha
alla jävla lärare blandar ihop mig och jenny, jag menar not a big deal, men att skriva fel på omdömerna fyfan!!!!
ulf hade skrivit att jag har varit borta mycket men aldrig det är ju for god sakes jenny,men han ändrade direkt som tur var.
Och fredrik säger att jag är negativ det är också jenny, och han säger också att jenny ''smiter'' från lektionerna för att slippa dvs mest för att hon inte städar. men aldrig hon polerar den där jävla äckliga diskbänken till tusen.
Endel tror ju också att vi är tvillingar men det är nu bara kul att driva med dom!

Musiken gick också bra idag, jag & jenny satt för det mesta och sjöng för folk som gick förbi.
Väldigt vackert måste jag säga. Nästan så en tår föll ner från kinden. Halleluljah var det också vad är bättre än att jag och jenny sjunger halleljuljah med våra röster som är som ja, en guds?!

men ja, ska äta nu, sen får vi se vart viden blåser! 
seyah!
 

btw, är det egentligen bra att bada i badhuset pga så mycket baciller som cirkulerar där nu när så många är sjuka eller har varit? fick en tanke på att fara och simma, join me?

Uppdate kl18:00 sitter hos jenny vi ska förmodligen plugga på typ so:n och biologin och typ bara prata eller någon sånt. eller kanske det vanliga... gå på OK :P
skämt och sido det är ju faktist vardag och man får ju inte äta godis på vardagar vet ni väll.
 


» Jenny

SV; Näe, asså jag tror inte heller att han menar att jag skolkar, typ. Men då tycker jag att han kunde skriva att hon försöker slippa lektionerna, asså passivnärvaro, eller vad de nu heter!

2009-10-14 // 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback