Planer till...

..HALLOWEEN!?

Sitter just nu och disskuterar vad vi ska göra på halloween. men kommer inte riktigt fram till något vettigt.
Har du planer inför halloween? vad?
för i min hjära står det helt still. bara blankt när jag tänker på temat.. halloween! 
Kom om du vill på lördag.. se detta som en inbjudan, ta med dina polare och deras polare osv. för här är tydligen hela sveriges befolkning bjuden. Så.. ses vi på lördag? 

Så jag ska gå och ta ut linserna, borsta tänderna och sedan bara SOVA!! dagens höjdpunkt!


» jenny

jadå ses vi på lördag, jadå ses vi på lördag:-D

2009-10-28 // 01:46:29
» jenny

SV; Ursäkta om jag frågar, men finns de ens nått possitivt i det här?

2009-10-28 // 01:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback