Money makes the world go round!

Thats true!↑

Var på stan idag som sagt, för att handla julklappar, gissa hur många julklappar jag fick med mig hem.. en!
Åt mamma och pappa ;)
Sen så hittade jag en lila tröja från Gina tricot♥(100% organic cotton) och ett par ribbade gråa legginsar,
Handsprit & mat på subway :D

Ska snart baka bröd i bakmaskinen, Och damsuga mitt rum och duscha, och ja.. plugga so.
Fan jag kan inte. jag vet inte hur man pluggar, helt seriöst, hur pluggar man?
jag lär mig aldrig så jag funderar på att bara skita i soprovet eller om jag faktist ska försöka men det ger ingenting alls.
Så vi får se.

Har nyss slagit in mappas(mami&papi) present, med papper med små tomtar på :)
Nämen nu ska jag damsuga och allt annat än att plugga.... eller det är klart jag vill plugga, men det går helt enkelt inte!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback