Mitch Hewer vs. Paul McGill

Så här är det, när vi satt på bion och såg fame dök en kille upp, Dave eller David jag kommer inte ihåg, amen iallafall så trodde vi att pöjken hette Mitch Hewer i real.. så vi satt där ba Åh nej inte Maxxie för att så heter han i Skins. Sen eftertexten fick vi oss en smäll i bakhuvudet han hette ju Paul McGill inte Mitch Hewer.
Men dom var så gryyyymt lika varrandra.
Paul
Mitch

Personligen tycker jag bättre Mitch Hewer han ser yngre ut, Fast Paul är med muskulös ser lite manligare ut faktist mognare på något sett.+ att Mitch är brittisk! Ahh♥
Ser detta som en hiss eller diss. 
Jag hissar Mitch och dissar tyvärr den nya filmstjärnan Paul McGill. 
Hittade dock ingen bild där dom var så jättelika varrandra, men man ser vad jag menar va?

Nu ska jag gå och möta jenny, 
Ciao♥ 


HISS FÖR MITCH, han är mycket snyggare! :D

2009-10-29 // 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback