Julklappar!

Stumpan har nyss fått sig en dusch, och hon är inte glad alls. När jag duschade henne på huvudet flög hon rakt upp i luften och hon gav mig en blick som kunde döda!haha

Nybakat bröd på morgonen är inte heller helt fel, har ställt in bakmaskinen så att kl: 07.00 är brödet bakat och klart.

So provet väntar på onsdag, men jag vet inte om jag redan ska ge upp eller om jag faktist försöka plugga,
Bläää vad less jag är på allt. 
 
Peppar som fasen tills imorgon, jag & jenny ska till Schtaan och köpa julklappar!!
Efteråt sola!<3
blek som fan, så jag fick lust att sola. 
hahah endel tycker typ .. julklappar.. nu? men vadå det är hur kul som helst att köpa julklappar,
i just love it!♥
Men å andra sidan så bara älskar jag att stressa!! :D

Nä, ska lägga mig i sängen och se tv, 
pusss 


(höj ljudet, ett tips)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback