I long time ago we used to be friends!

Jenny gjorde nyss något väldigt groteskt!!

Finally jag har kommit på vad jag ska vara på halloween, men ni får inte veta. 
haha curious?!
I know you are.
Så jag berättar på lördag.
Jag tvingar jenny också att klä ut sig, så det är hemliiigt det med:D
Imorgon blir det grillning, alla som vill komma.. kom!!
Inga gränser här inte. Och här får man bjuda sina kompisar om man själv är bjuden.
Så.. bring you buds!!

Nu ska jag och jenny hitta på något, så..
Seyah♥

btw, om jag säger så här, A long time ago we used to be friends, And i missed that!




sv: ja:)



jag kände pikarna i inlägget...

2009-10-29 // 23:35:15

"Inga gränser här inte. Och här får man bjuda sina kompisar om man själv är bjuden."



"A long time ago we used to be friends"



typ dom........... :)

2009-10-30 // 12:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback