hejhejhallå=)

Har inte varit på bloggmood på senaste, men tänkte kasta in ett inlägg bara så här snabbt.
Igår fyllde marika år. GRATTIS♥
Idag fyller moa år. GRATTIS♥

Och snart så bär det av till morfar för han fyller 60 idag. Congratz♥
Sen så ska jag stanna i boviken hos kusinen♥
Vi ska hyra film köpa lite smått & gott och bara ha det mysiiigt!
Vad ska du göra ikväll?
Ja, jag har då tagit fram min vinterjacka, för den behövs verkligen. Man fryser ju häcken av sig.
Mössan, halsduken och vantarna åkte fram i juli-augusti.
Pappa ska nog få ställa av moppen snart också, jag kommer ju frysa ihjäl om jag ska köra moppe nu.
Men nu ska jag sminka mig, fixa håret osv.

Seyah!♥

(kände att det blev många hjärtan i det här inlägget, men sowhat?) ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback