Gossip Girl

hallelåjah

mössan sitter på plats och jag tänkte kila ner i skogen med hundarna så dom får springa av sig lite, dom är helt galna! :D

Sovde ju som sagt hos jenny från lördag till söndag, det var superroligt, vi var med sanna från typ 21.00 till 23.30 vi pratade spelade anden i glaset(töntiga, jo tack vi vet men det var riktigt kul) med läskig stämning gick det ju som smort.
sen efter det pratade vi med adam&emil i typ 2timmar, haha
Målade naglarna gjorde vi också,


jag har problem,
Top model är ikväll och samtidigt Gossipgirl, jag vet inte vilket jag ska se.
top model, gossip girl, top model, gossip girl,
och pappa kan inte spela in för han spelar in någonting åt mamma,,
fasen säger jag bara!

nämen om 35minuter börjar det bra på tvn, så jag måste sluta tjollra,
seyah♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback