feber+grillning=lyckad kväll

Gårdagen, eller ska man säga gårkvällen, blev faktist lyckad.
Grillning med en eld som inte var så stabil men funkade till marshmallows och korv.
39grader feber och hosta hade jag också, men whatever natten är ung liksom!
Skratt hela natten blev det, folket som var där var. jag, jenny, marika, anton, oscar, sanna, katta, adam, jonte, rebecka och hennes friend var där ett tag me.  klockan tolv fick de flesta hämtning, eller man ska ju ställa om klockan då så det blev väll 11. men det måste göras om, någon som är på?
Ska gå och duscha sen ska jag och mathilda till jenny , fett nice!



Om jag var en turk
endast för en dag
Skulle jag gå runt och spänna mig
trots att jag är så jävla svag

Jag rånar folk med min kniv
jag ger svenska flickor hiv
ja jag är en korkad blatte
och jag dricker en kaffe latte idag

Om jag var en turk
skulle jag kanske förstå
hur det känns att vara hetstig
Hur det känns att vara många och slå

Jag kör min BMW
har för mycket hårgele
Jag klär mig i vita kläder
och skorna är av läder
Och jag har en massa blingbling på

jag letar alltid efter bråk
Jag bryter på annat språk
Att bryta det är givet
Trots att jag har bott i Sverige hela livet

Jag är jävligt snabb
när jag bakar kebab
med mina håriga armar
som luktar gamla tarmar

Vi slår folk i grupp
vi är en feg jävla trupp
vi måste alltid vara många
då kan ingen oss fånga

Förorten är mitt hem
jag har en omskuren lem
ja jag vrålar och jag skriker
när jag mitt hemland jag sviker
inte konstigt att jag ej stanna kvar


Det är lite försent för mig att ändra mig
jag är den jag är, är det inte okej?
jag är den jag är, och kommer alltid att va

För jag är en turk
en feg liten skurk
Och ingen kan förstå
hur det får mig att må
att alltid måsta verka så cool

Jag hatar mitt hår
mitt liv har stora sår
jag vill inte bära kniv
jag vill inte ge flickorna hiv
men jag har inget val
för jag är en turk


done and done..

2009-10-25 // 12:52:31
» Sanna

jag säger bara en sak, fyll på himlens färg! :D

2009-10-25 // 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback