Apoliva


apoliva - Jag, mathilda och jenny hade en tanke på en parodi på denna reklamen till temaveckan eftersom en klumpig lärare ''råkade'' ta bort våran Harri Pottah!Och skyller på att mitt minneskort är TRASIGT?!!! 
haha

Ska strax till jenny, vet inte om jag ska ta moppe eller om jag ska be mami eller papi skjutsa mig för om jag tar moppe måste jag ju åka i täckbyxor och dunjacka.. men vi får se ;)
Haha jag måste berätta, jag var så himla jäkla klumpig igår, det var typ 20.30 jag, marika, mathilda och jenny såg idol och jag började peta mig i ögonen, för att linserna irriterade så jag gnuggade och gnuggade och så helt plötslig började jag se helt konstigt.(suddigt) och så gick jag på toa för att ta ut linserna då hade jag ju bara en lins kvar i ögot så jag hade ju petat ut den andra. hur jäkla klumpig får man vara?haha jag kunde inte annat än att skratta. 

Men nu ska jag ringa åt jenny. 
seyah! 
Jag kom på att jag inte har lagt ut mina fynd på stan. så det blir nog ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback