Fantasi

Gårdagen blev superlyckad, Smoothie, Nutella (i mängder), Bonaqua, Ansiktsmask,Målade naglar etc.(bilder kommer längre ner)

Först så gick vi till moae och sa hej och fick se hennes kattungar, sen så gick vi hem till Mathilda och såg idol,
sen for vi med mopparna på banken för att jag skulle ta ut pengar sen for vi och pratade med
oscar, katta och sanna, sen for vi till moav, sen for vi hem till mathilda och hos henne pratade vi,
 gjorde blåbär & hallon smoothie som blev suverutt.
Efter det så pratade vi ännu mer, sen smaskade jag och Thilda på Nutella, låter helt knäppt men det är sant.
Det är så jäkla gott.Chokladbollar fick också plats i min mage.
(Jag sa ju att kolhydrater fick sitta fintfint ikväll)
Sen gjorde vi en ansiktsmask som innehöll Yoghurt, Salt i olika former och storlekar, Ägg.
det luktade spya men huden blev len som en babystjärt!
 medans vi hade i geggan i ansikten fick massage också komma på plats.
Avslappnande som fan!
Try it!!

Men det här var bara förnamnet på det vi gjorde igår kväll men jag känner att jag
inte orkar skriva mycket mer.
Idag blir det at fara till marika, kl 18:00 pizza bjuds på där
och säkert mycket mera gött.
Så jag ska hoppa in i duschen, städa mitt rum.osvosv.


Hahah på tal om ingenting så ryms mitt stora duntäcke i min moppe! haha



Hittade några gamla kort i mathildas fotoalbum! haha♥



så grymt snygga bilder:)

2009-10-10 // 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback