Desperate houswife & Christine ♥

Hallojs
Det var ett tag sen, men nu så :D
Senast har väll varit.. super, kommer inte ens ihåg vad jag skrev sist. Men vi kör härifrån.
Har köpt ett par uggs i svart så mina ljusbruna stannar nog inne nu dom är ju slitna som tusan, det ser ut som jag har andvänt dom tusen gånger mer än vad jag egentligen har.


Min mobilkamera är trasig och det suger, typ mitt liv. nu fattar jag ju hur ofta jag andvänder den. Skulle lämna in den på lagning idag men det glömde jag ju helt bort när jag var i stan så det blir nog imorgon.


får inte glömma att desperate houswife har ju premiär ikväll kl 21:00♥♥



Så nu blir det pepp framför tvn, desperate houswife, Christine och sen NattiNatti


» Jenny

SV; Okej. De betyder alltså att de blir stor shoppning på Maxi snart då :-D



Btw.. Jag drömde att jag skulle köpa julklapp till dej å då köpte jag den dära escada parfymen för 29.90 på någon weird affär!:-D

2009-10-06 // 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback