Designed by: H&M

Kom hem för kanske två timmar sen, har varit på stan, en sväng till optikern, På jakt efter sockar och så.
Hem med mig följde iallafall ett par skor 99kr, en virkad mössa 49:50kr,och strumpor 79:90kr - som jag fick av mamma, tack♥



Någon som har provat nya schampot från TREsemmé ?
Står iallafall i mitt badrums och bara väntar på att prövas.
Så vi får se hur resultatet blir sen.


Ska göra middag idag, så får se vad det blir, sen så blir det bio med marika och mathilda. Fame.
någon som sett den?

nu blir det att röra sig vidare till köket,
seyah!♥


jag har det dära shampoot, det är grymt jävla bra..billigt osv :)

lätt det bästa jag har använt :D

kram

2009-10-28 // 21:39:43

vad kostar shampoot snygging? ;) <3

2009-11-01 // 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback