Come on now sugar!!

Fredag, Fredag, Fredag,
Är det nu det kallas för halloween? jamen iaf jag ska passa Theo nån timme vid två, och jag längtar för äntligen efter det får jag stressa, vad är bättre än att stressa egentligen, jag bara känner lugnet när alla andra stressar.Som en ond lite skit!! För då när jag kommer hem ska jag duscha, sen blir det att göra efterrätt.
vilket kommer vara en marängtårta med daim, grädde och choklad. MUMS!! Sen går vi ner till grannen och äter surströmming!! haha gött,gött,gött..
Sen efter det blir det ju efterrätt och så, sen blir det förmodligen att grilla.
Bra uppvärmning på helgen.
Så enligt mig så kommer fredag bli suverän, lördagen inte lika säker, men får hoppas på det bästa. Eller hur?!:D
Mina bästa vänner har ju jobbat hårt med den. Så får se vart det leder då.Hoppas ni lyckas, I wish you the best♥

Påtal om duschning så har jag ju provat shampoot(TREsemmé) en antal gånger nu och det funkar hur bra som helst. det luktar gott, och det är drygt, och billigt. Så jag tycker dom som inte har provat det ska göra det för ni kommer nog inte bli missnöjda iallafall. 

btw, Jag har ju inte visat så många bilder för att min mobil är inne på lagning men den har kommit nu så det kommer bli ändring på.Om jag bara hinner få den innan ikväll blir det ju som grädde på moset.  

Nu får vi se vart vinden blåser.
kyssar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback