Battlefield

Ska gå ut på en promenad och bara clear my mind.
Jag drar tillbaka min inbjudan på lördag btw, för att våran ''fest'' blev jag just bjuden på. Och om man är bjuden så får man inte bjuda nån för två pers till skulle skada, ellerhur! så.. (sorry)

Jag känner mig friskare idag faktist, men nu ligger både morgan&maria i 40graders feber, ont i kroppen, ont i halsen. så jag har förmodligen smittat dom med någotning som jag inte ens vill säga namnet på..
Men förkylningen har hittat mig nu. Så jag är förkyld och har lite hosta kvar.
Så just nu tar jag väldiga omvägar till köket. Fast jag funderar på att låsa in maria och morgan i ett rum och kanske be mamma & pappa kasta in mat(och kanske några alvedoner) några gånger om dagen, för jag ska inte bli sjuk.. igen!

Aja, på med dojjorna & jackan så ska jag gå ut en sväng.
seyah!



» Jenny

SV; Elin, de finns inget possivtivt med de här. Inse, vi blev bjuda på vårat egna party, å de är inte okej!

2009-10-28 // 15:21:03

Haha, tror du inte jag fick tillbaka ett svar ?

2009-10-29 // 14:56:25

Och som att en kommentar inte var tillräckligt!

Hon skrev ett helt inlägg om det!

Hon måste ju bry sig eftersom hon tar det så serriöst.

Och jag kan ju säga att jag är inte själv om det jag tycker:)

2009-10-29 // 15:01:40

sv: haha, jag tycker det är jätte kul!:D

2009-10-29 // 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback