A Walk To Remember

hallelåja..

Feberfrossa hela gårkvällen, vaknade vid tre av det men tänkte bara '' suck it up, be a man'' haha
på morgonen han jag tillomed försova mig, så mathilda kom hit med frallorna, tack!♥
MEn jag har ätit alvedon hela dagen, för att jag skulle kunna vara med jenny & mathilda. Så vi såg A Walk To Remember, i love it! bästa filmen jag har sett på länge.



Så jag har duschat och ska nog vara med jenny, om hon inte ska grilla, jag kände absolut inte för att grilla alls.
Lukta rök, korv och gud vet vad mer. 
Nej fyfan!

Jaja, om du inte sett a walk to remember, se den!!  


» jenny

De måste vara den bästa filmer ever :-D (L)

2009-10-25 // 00:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback