Someone new


Jag ÄLSKAR låten, dom som såg idol vet att Calle & Mariette sjöng denna låt. Fyfasen dom är bara bra..
som Calle sa.. deras band ska heta Calle och kompisen haha grabben har humor!!

lyssna och skåda!!
Det var tur att Eddie åkte ut, eller han borde egentligen ha åkt ut för flera veckor sen.menmen..
Tove & Erik var också bra. men bäst var såklart Calle & Mariette♥
 
Imorgon är det prao också, jag ska praoa på Ehm.. typ.. Fotvision men jag vet inte hur man utalar det:P
haha
bussen går typ 08.20 och är i stan 08.55 men den bussen stannar ju typ hela tiden och jag börjar 9 så jag vill inte komma försent, så bussen före går 07.40 men den är i stan 08.15 så haha jag får se hur jag gör.
men nu ska jag ringa mathilda vi ska se Veronica Mars jag har aldrig sett det förr men jag får hoppas att det är bra :P
har du planer för dagen?

pusshej

btw, JAg har gymmat ett par gånger nu, fyfan jag älskar det dudes!!



vars gymmar du snygging? ;)

2009-11-15 // 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback