Snö eller icke snö..

..liksom!
det hade ju kommit ett fint lager med snö tills regnet kom och förstörde allt!! mina planer! mina drömmar! mitt liv! haha inte alls, men antingen ska det vara riktigt med snö, eller bara inte snö inte slask och skit!!
Idag bjöd pappa på lunch!, haha dallas! sen gick vi till intersport för att kolla ny jacka och täckbyxor. haha svarta täckbyxor fick följa med från affären. Fast jag ska nog kolla om typ så här jacka och täckbyxor i samma mönster!
Visst täckbyxor vad har man det till? men det är faktist bra att ha!! tror jag :P haha 

det gick riktigt bra på fotvizon, eller jag fick inte göra så mycket från 09 till 12 fick jag svara i telefon och diska två ljuslyktor. 
från 13 till 15 fick jag skura ett golv, vässa pennor, sortera prover, städa i ett skåp och.. ja.. men typ det. 
men nu ska jag lägga mig framför tvn,

seyah!


(Mando Diao-Gloria♥)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback