Red Rose

Hallojs, första dagen i skolan på länge, kändes lite skönt faktist vi gjorde dock inte så mycket, killarna är på prao i veckan så det är lungt som fasen.. eller.. jag tror inte att det hade blivit mycket ''stökigare'' med dom i. Amen ni fattar. haha jag har just insett att jag just lärt mig skriva 9B inte 8B haha första veckorna var helt terrible jag skrev 8B på varenda bok och sen så *sudda,sudda,sudda* och det blev kladdigt och bara skit. Men nu så blir det inge kladd alls.
Jag har funderat om gymnasiet och så, jag har inte en aning om vars jag vill gå, Det är så här jag vill bli barnsköterska alltså linje: omvårdnad Och jag vill öppna ett Cafe alltså linje: Ehee ingen aning, egen företagare kanske?! :P haha jag är riktigt kass på sånt där. Men det är bara en massa i mitt huvud just nu.

Bakade Cupcakes idag : Halloncupcakes med nuttella frosting med en ros på toppen!, haha riktigt gott faktist.

  

JAaj, skå hoppa in i duschen, Fast jag måste berätta först.. Vi hade gymintro på idrotten, tro fasen jag måste köpa mig ett gymkort, tror inte jag skulle börja må dåligt av att gymma några gånger i veckan.
Hon sa att man inte ska pumpa från första början, men Eh, jag fattar inte det. För om man tränar så vill man ju att det ska kännas. Men det var tydligen inte bra.
Så ajjabajja.
Hahaa seyah!♥

(Jamie Cullum - All at Sea)


snygga cupcakes:)

2009-11-10 // 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback