Önskelista

Shuu!
Jag har legat sjuk i flera dagar nu, kanske svininfluensan .. vad vet jag? ;)
haha men nu är jag nästan frisk, lite hosta kvar bara.
Så imorgon blir det att fara på skolan, käns som att jag har missat förjäkligt mycket. Så jag får jobba ikapp.
Känns som att jag inte har hängt med någonting. Jag har inte ens rört datorn på flera dagar..

Jag måste än en gång säga att shampoot TREsemme är superbra, det kostar typ 89kr per flaska, men på coop var det typ köp shampoot och få balsamet på köpet, det är 900ml i en flaska. Så i längden blir det ju hur billigt som helst. 
 
Nu ska jag fortsätta göra det jag är bra på..
Dega framför tvn.
Peace!

btw, jag började med min önskelista för typ två veckor sen, jag har bara kommit fram till 7 punkter ännu.


» jenny

SV; de kan hända men nu är d¨fan inte blek nu heller!

2009-11-04 // 17:21:26

hahhaha ja hon är med på typ 90% av alla mina bilder ;D

2009-11-05 // 00:11:31

hahahahah ja hon är med på typ 90% av mina bilder ;D

2009-11-05 // 00:12:20
» moa

krya på dig :)<3

2009-11-05 // 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback