mango och hallon smoothie♥

hallelåjah, tänkte passa på att skriva medans jag inte är trött, men det är jag sällan nu på kvällarna för att jag har sovit heeela dagarna så att jag kan inte sova på kvällarna. Det suger för offtast är det inge bra på tvn.
Men jag sitter med en hallon/mango smoothie just nu göttgött!! (hahha jag såg kelloggs reklamen.. är du sugen på något sött frammåt kvällen och så öppnar hon kylskåpet tar fram en tårta men ångrar sig tar mjölken istället och häller mjölk i en skål och ner i det häller hon kelloggs red berries. fyfan vad sugen jag blev på de, men jag gjorde en smoothie istället minst lika gott)
men jag ska snart lägga mig framför tvn.
Sov gott folket!!♥

btw, Neew moon biljetterna är bokade!!♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback