Love is in the hair!

Denna hårfrisören↑  toppade listan med världens roigaste namn i ett program på skolan, haha frisörsalongen ligger i Järfälla så om du är sugen på en klippning så vet du vars det finns en, (en aning längre bort än Skellefteå)..

Jag och Mathilda tog oss mod och for och gymmade igår, härligt som FASEN alltså!! vi bastade efteråt så det va nice det med. dock typ bara vi där, men måste säga att det känns i musklerna att jag har gymmat. Men vad faen det är ju de som är mening. Trodde inte att jag skulle kunna gå idag, Jag och Mathilda satt och stretchade i gynstolen i 110grader sist av allt, tog ont som jadu, bara gud vet.
Och så skulle man ju dra ihop benen men inte lättast av allt när man hade förjävligt ont medans serru.. 
Men vi ska och gymma imorgon också. 
Tisdagar och Torsdagar hädanefter!

Idag ska jag skriva på datorn, vi har fått en souppgift jag har valt att skriva om Anorexi bland ungdommar. 
Så jag hoppas jag får ett högre betyg än sist. 
Jaja, vi höres folket!! 

(Jamie Cullum - I'm singing in the rain)

(Jojo - Beautiful Girls)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback